Educació infantil
.jpg)
Aquesta etapa té com a finalitat proporcionar als infants més petits aquelles situacions educatives que els permetin el progressiu descobriment i creixement personal, la relació amb els altres, la descoberta del seu entorn més proper, l’adquisició de valors, hàbits i pautes de conducta que n'afavoreixin l'autonomia personal i la integració a la societat. S’atenen especialment les necessitats bàsiques d’ordre biològic, psicològic, afectiu, intel•lectual, lúdic i social dels infants.
La llar d’infants i el parvulari intervenen en l’educació dels més petits en l’etapa en què el procés d’evolució és més incipient i acusat. Ambdues són components d’una sola etapa educativa encara que amb uns trets diferencials.
Llar d'infants (0-3 anys)
La llar d’infants és un suport a les famílies que defineix un entorn amb unes característiques més comunes amb el marc familiar, amb més flexibilitat quant al temps i a la forma d’acolliment, adequant-se sovint a les necessitats de la família, i manté una relació més intensa amb els pares i mares.
Parvulari (3-6 anys)
Resolució ENS 406/2017, de 24 de febrer, pel qual s'aproven les normes de preinscripció i matrícula de l'alumnat per al curs 2017-2018
Sol·licitud de preinscripcions a llars d'infants públiques. Curs 2020-2021
Bonificacions que s'aplicaran sobre la quota mensual en concepte de tarifa social
Documents Relacionats
Enllaços relacionats